14 december


Jag skrev ett inlagg idag om hur sorgligt det kanns att nu ha lamnat Banko och barnhemmet.
Det inlagget raderades och i samma sekund forstordes mitt humor och all min motivation. Dessutom ar min tid snart slut sa nagot nytt inlagg kommer inte komma idag, men det kanske ar lika bra. Jag har namligen en miljon tankar i huvudet som behover ratas ut, sa kanske ar battre att fa lite ordning innan jag skriver ner dom till er :)

Men annars ar allting valdigt bra, tarar ar gratna och nu slappnar jag av vid havet i Cape Coast ett par dagar. Pa onsdag reser jag till huvudstaden Accra och pa fredag bar det av hem mot Sverige.

Ar nog bra att fa mellanlanda lite innan hemresan. Annars hade ni fatt hem mig rodgraten (vilken ni troligtvis kommer framkalla hos mig iallfall!).

Jag langtar efter er och jag ar avundsjuk pa er som har luciahelg och 3e advent. Har marker man inte av mycket av julstamningen, Men jag badar i havet och ater galet god mat den har veckan. Ska forsoka skriva ner mer om avresan och fa till en sumering pa hela ghanavistelsen sa snart jag kan. Ska samla mina tankar forst bara :)

Men snart ses vi! Jag langtar efter er och det ska bli sa galet roligt att fa komma hem och traffa er!!

PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Mamma

Längtar efter dej....på lördag ses vi !!!!

2008-12-14 @ 21:11:11
Postat av: Karin

Låter som en bra mellanlandning för dig. Jag tror dig, det är mycket som rör sig i huvudet. Och vet du, solen skiner över delar av det mer eller mindre vintriga Sverige. Det är samma sol. Vi längtar alla efter dig, såvitt jag förstår av planerna så kommer vi snart att ses! 1000 kramar från Karin

2008-12-15 @ 11:45:44
Postat av: Sara

Åh, jag längtar efter att få krama dig!

2008-12-15 @ 18:39:37
URL: http://sarajo.blogg.se/
Postat av: linnea

JIPPIE JIPPIE JIPPIE! Jag längtar saaanslöst mkt!

2008-12-17 @ 18:00:42
Postat av: Anonym

Hej Maja,

efter att ha läst om dina upplevelser av Ghana, kan jag inget annat än känna en otrolig ödmjukhet och respekt inför livet. Jag beundrar dig för ditt mod och engagemang!



Med Vänliga Hälsningar Josefina Jarl

2008-12-17 @ 23:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0