Lariam, tab. nr 4


När jag tog tablett nummer 2 sa jag att jag skulle uppdatera vid nästa tablett, då biverkningarna kunde öka.
Sen rann bara dagarna förbi och igår upptäckte jag att jag redan tagit tablett nummer 4. Jag förstår inte vart dagarna tar vägen!?

Men jag mår iallafall fortfarande bra. Lite dimmig och yr kanske.. känner mig mer åksjuk i bil och tåg än vad jag gjort på väldigt länge, men samtidigt är det svårt att veta om det beror på tabletterna. Jag ligger iallafall inte i hög feber och yrar :)
Så jag är fortfarande nöjd, och hoppas på att malariamyggorna ska tycka att jag smakar riktigt äckligt nu :p (eller vad är det egentligen malariaprofylaxet gör?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0