Längtan!


Idag känns det väldigt mycket bättre! Nästan allt är klart nu och jag börjar kunna slappna av, så nu vill jag bara att det ska bli söndag och vi har stigit av planet!!

Idag har jag och lillebror varit ute och fotat också! Så nu har jag bilder på älvdalen, på vårt hus och min familj. La också till lite bilder från bal och skolavslutning, och något vinterfoto.
Så det känns kul att få visa hur jag har det! :)

Nu har jag myror i hela kroppen! Positiva myror! Det känns verkligen superbra nu, det stressade har släppt! Och inatt fick jag sova lugnt! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Va härligt att höra att det börjar vända nu! Då känner jag mig mer positiv till ett hejdå ;) När jag vet att det inte känns superjobbigt för dig att åka!

2008-08-28 @ 21:24:06
URL: http://sarajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0