knyter ihop säcken


Idag när allting kändes klart och jag bara skulle 'knyta ihop säcken' så var det nog inte riktigt bara det kvar. För vi har hållt på i timmar med packningen. Jag är helt slutpumpad! Och min kära mor som dessutom har jobbat hela dagen och slitit som ett djur nu ikväll måste känna sig ännu värre. Men utan henne hade jag suttit mitt uppe i ett kaos. Hon är den lite mer strukturerade av oss båda. Så med hjälp av hennes listor har vi fått lite ordning :) Och nu är det mesta sorterat och ipackat. Nu vill jag verkligen bara lasta in det i bilen och åka. Tror mamma känner likadant :p
Är hemskt sugen på att ta min åksjukemedicin (Lergigan) nu och bara somna. Men eftersom jag inte klarar flygresan utan den så är det ingen bra idé, två dagar på raken ska den nog inte ätas! Men tänk vad skönt! Man somnar som en stock och det skulle jag behöva nu! Inte ligga och snurra och vara orolig! :)

Men imorgon bär det alltså av! Nedräkningen har kommit till sitt slut! Och nu är det bara EN DAG KVAR - sen bär det av mot Afrika!


Kommentarer
Postat av: Annica

Maja Maja....nu vet jag att du landat i Afrika och all packning också. Hoppas att ni har kommit dit nit ska vara nu första veckan och att du har landat även mentalt. Ni är där nu!! Äventyret kan börja! Vi följer dig här hemma och tänker på dig! Kram "mammas Annica"

2008-09-01 @ 18:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0