Börjar jag bli klar?


Det känns som att jag börjar få ordning på allting nu. Jag har bra koll på kläder, medicin, biljetter och visum,
Igår handlade jag det sista: en solhatt. Det har varit omöjligt att få tag på nu när alla höstkläder intagit affärerna!
Men igår fann jag en brunsvart med gräddvita stora prickar, på en galleria i oslo, i en liten korg med reade varor till ½ priset :)

Det känns som att jag har allt nu, som att jag kan stänga igen väskan och bara andas och njuta den sista veckan hemma. Det känns skönt. Nu behöver jag inte lägga ner mer tid och pengar på  fula ,men ack så praktiska, plagg.

Kommentarer
Postat av: Sara

Maja, du kommer väl hem till älv innan du åker? Jag skulle ju vilja säga hejdå..

2008-08-24 @ 10:44:44
URL: http://sarajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0