bilder


Som sagt så letar jag lite bilder som jag ska ta med mig till min värdfamij i Ghana.
Och jag tänke att en bild från min student vore bra!
Dock finns det EN bild på mig tagen den dagen (..trots att iallafall två familjemedlemmar var utrustade med kamera!)
Så det är verkligen tur att jag lyckades se så där avslappnad och glamourös ut! Inte ett dugg livrädd :p






Jag tror jag skippar att ta med den :p



MEN, jag ljög, det finns en till.
Den här fotot valde mina stolta föräldrar ut att pryda min skylt med:





Det är tur att föräldrar älskar sina barn - och jag var säkert det vackraste de någonsin sett! :p
(jag gillar att de valde att matcha mina kläder med min hudton och min hårfärg här)


tjaa..den bilden lämnar vi också hemma :)



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja du ser lite rädd ut måste jag säga men söt som få :) galet att vi prickade samma tåg <3

2008-08-29 @ 21:53:42
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0