Apoteket

Idag har jag tagit mig en shoppingtur på apoteket.
Jättekul att bränna 1000 spänn på plåster och sårsprit :p

Det jag inhandlat från apoteket så här långt är:

1pkt tandborstar  à 6 st

1pkt sterila kompresser à 5 st

1pkt kleenex à 12 st

1pkt tamponger à 100 st

1pkt skincare wipes-baby (ansikte intim) à 64st

2 rör  vätskeersättning- resorb

54 kapslar mjölksyrebakterier

2 tuber Anti - munsår

1pkt Dimor - diarré

1 flaska alcogel

1 pkt plåster à 40st

1 rulle sporttejp

1 flaska alsolsprit

1 flaska klorhexidin

1 stort pkt ibumetin

1 stort pkt voltaren

1 stort pkt pronaxen


Och DÄR har vi mina 20 kg man får ta med på flyget! :p Nu återstår bara att se om det egentligen gör någon större skillnad på min hälsa :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0